Facebook

Dostępność towaru

Na karcie produktu, po prawej stronie od zdjęcia oraz pod opisem produktu znajdziesz informację o jego dostępności. Możliwe są następujące warianty dostępności:

  1. Wysyłka w 24h - produkt w naszym magazynie, wysyłka "od ręki"
  2. Wysyłka w 48h
  3. Wysyłka w 3 dni
  4. Wysyłka od 5 do 7 dni
  5. Wysyłka w 7 dni
  6. Wysyłka w od 7 do 14 dni - produkt na specjalne zamówienie, sprawdź informację poniżej
  7. Chwilowo niedostępne - nie ma możliwości zamówienia produktu

Bardzo ważne! Liczymy tylko dni robocze, np. wysyłka w 3 dni, to wysyłka w 3 dni robocze, a nie kalendarzowe.
Czas wysyłki liczymy od:

  • potwierdzenia Twojego zamówienia przez nas (w przypadku płatności za pobraniem, udanej płatności on-line Dotpay),
  • zaksięgowania wpłaty na naszym koncie (przy płatności przelewem).

Czas realizacji zamówienia = czas przygotowania wysyłki + czas dostawy przez kuriera lub Pocztę.

Jeśli produkt jest oznaczony dostępnością inną, niż 24h, oznacza to, że nie mamy go w magazynie. Czas oczekiwania (podany przy produkcie) jest uzależniony od czasu dostawy produktu z hurtowni do naszego sklepu. Współpracujemy z wieloma hurtowniami w Polsce i za granicą, a czas dostawy w każdej z nich jest inny.

Podany czas oczekiwania na wysyłkę jest czasem maksymalnym. Jeśli okaże się, że wysyłka się opóźni lub produktu nie ma w magazynie dostawcy, skontaktujemy się z Tobą i wspólnie znajdziemy rozwiązanie (np. zaproponujemy Ci inny, podobny produkt lub zwrot pieniędzy).

Wysyłka w od 7 do 14 dni

W ten sposób oznaczone są produkty, których są na specjalne zamówienie. Czas wysyłki uzależniony jest od dnia złożenia zamówienia.
Zamówienie złożone do niedzieli włącznie zostanie zrealizowane w przeciągu 7 dni roboczych.
Zamówienie złożone po niedzieli zostanie zrealizowane w przeciągu 14 dni roboczych.

Zmiana dostępności produktu w trakcie zakupów

Może zdarzyć się, że przy wkładaniu produktu do koszyka był on dostępny, kiedy jednak złożyłaś zamówienie, okazało się, że tego produktu nie ma już na magazynie. Oznacza to, że ktoś inny uprzedził Cię i wcześniej złożył zamówienie na ostatnią sztukę tego produktu. Są to sporadyczne przypadki ale jeśli tak się zdarzy, skontaktujemy się z Tobą w celu wyjaśnienia sprawy i wspólnego podjęcia decyzji co zrobić z tym zamówieniem.

Podobnie może zdarzyć się, jeśli produkt, który włożyłaś do Przechowalni był dostępny, a później został wyprzedany. Dlatego, przed włożeniem go z Przechowalni do koszyka, radzimy za każdym razem sprawdzać status produktu na karcie (stronie) produktu.