Facebook

Formy i koszty dostawy

Drodzy Klienci, w związku z reorganizacją sklepu składanie zamówień jest chwilowo niemożliwe. Serdecznie przepraszamy za niedogodności i zachęcamy do śledzenia naszej strony - już wkrótce nowa odsłona!
W przypadku bardzo pilnych zamówień prosimy o kontakt na bok@frywolnie.pl.


Wszystkie akcesoria erotyczne, które mamy w magazynie naszego sex shopu wysyłamy w przeciągu 24 godzin (liczą się tylko dni robocze) od potwierdzenia zamówienia lub zaksięgowania wpłaty na naszym koncie (więcej na stronie Dostępność towaru).

Czas realizacji zamówienia = czas przygotowania wysyłki + czas dostawy przez kuriera, Pocztę lub do Paczkomatu.

Możesz wybrać jedną z form dostawy Twoich zakupów:

  • Paczkomaty InPost (tylko zamówienia w przedpłacie)
  • Kurier - DPD (dawna Siódemka)
  • Poczta Polska

Koszty dostawy różnią się w zależności od firmy dostarczającej przesyłkę i sposobu płatności. Jeśli wartość Twoich zakupów wyniesie minimum 249 zł, wyślemy je do Ciebie na nasz koszt (tylko w przypadku przedpłaty na nasze konto). Możesz wybrać czy darmową przesyłkę chcesz otrzymać Pocztą, Kurierem czy do Paczkomatu.

 

Paczkomaty Kurier Poczta Polska
Przedpłata - wartość zakupów min. 249,00 zł 0,00 zł 0,00 zł 0,00 zł
Przedpłata - wartość zakupów od 100,00 zł do 248,99 zł 5,00 zł 15,00 zł 12,00 zł
Przedpłata - wartość zakupów poniżej 100,00 zł 10,00 zł 15,00 zł 12,00 zł
Pobranie - niezależnie od wartości zakupów N.D. 19,00 zł 15,00 zł

Paczkomaty

Termin dostawy

Czas dostawy paczki wysłanej do Paczkomatów InPost to 3 dni robocze. Po wysyłce dostaniesz maila (od Paczkomatów) z informacją o nadaniu paczki i jej numerem. Kiedy przesyłka znajdzie się w Paczkomacie dostaniesz kolejnego maila z numerem kodu, za pomocą którego będziesz mogła odebrać paczkę. Przesyłka będzie czekała w Paczkomacie przez następne 72 godziny. Po tym czasie zostanie wysłana do oddziału InPost w Twoim mieście, gdzie będzie czekać na odbiór przez kolejne 11 dni.

Jak odebrać paczkę w Paczkomacie?

Podejdź do Paczkomatu i podaj na ekranie swój numer telefonu oraz kod odbioru. Po chwili otworzy się skrytka z Twoją paczką. Wyjmij ją i już!

Kurier

Termin dostawy

Jeśli wybierzesz opcję dostawy kurierem, Twoje zakupy zostaną dostarczone firmą DPD (dawna Siódemka). Paczka powinna dotrzeć do Ciebie następnego dnia roboczego po jej nadaniu. W szczególnych przypadkach (strajki, bardzo złe warunki pogodowe, okres przedświąteczny) może zdarzyć się, że przesyłka będzie szła dłużej. Zawsze możesz sprawdzić status swojej paczki na stronie DPD. Numer listu przewozowego dostaniesz w mailu, który wyślemy do Ciebie po nadaniu paczki. W razie problemów z namierzeniem przesyłki skontaktuj się z nami.

Kurier będzie próbował doręczyć przesyłkę do Ciebie dwa razy. Po nieudanej próbie doręczenia przesyłki kurier zostawi awizo, na którym znajdziesz informację o możliwości osobistego odbioru przesyłki lub umówienia się na inny termin dostawy. Zawsze możesz odebrać przesyłkę w przedstawicielstwie Siódemki. Przesyłka będzie czekała tam na Ciebie do 3 dni roboczych, licząc od następnego dnia po nieudanej próbie doręczenia przesyłki.

Jeśli odbierasz przesyłkę za pobraniem, upewnij się, że masz odliczoną kwotę, potrzebną do zapłaty kurierowi. Może się zdarzyć, że nie będzie miał wydać z większych nominałów.

Ubezpieczenie i reklamacje przesyłki

Wszystkie przesyłki wysyłane za pośrednictwem firmy DPD są przez nas ubezpieczane do wartości przesyłki ale do złożenia reklamacji będziemy potrzebować Protokołu Szkodowego.
W trakcie odbierania przesyłki od kuriera dokładnie ją sprawdź. Jeśli przesyłka jest uszkodzona lub masz jakiekolwiek wątpliwości, że mogła być rozpakowana, poproś o sporządzenie Protokołu Szkodowego. Kurier powinien mieć przy sobie taki dokument i nie może odmówić jego wypisania. Jeśli go nie ma, spisz na kartce papieru krótką informację i daj do podpisania kurierowi. Pamiętaj, że podpisując się na liście przewozowym bez spisania Protokołu potwierdzasz, że "odbierasz przesyłkę w stanie nieuszkodzonym" i wtedy reklamowanie usługi kurierskiej nie będzie już możliwe.

Rekomendujemy przesyłkę kurierem jako znacznie szybszą i pewniejszą niż wysyłkę Pocztą Polską. Jeśli jednak zależy Ci na niższych kosztach wysyłki, wybierz pocztę.

Poczta Polska

Termin dostawy

Wszystkie przesyłki nadawane na poczcie wysyłamy usługą Paczka24 lub paczką priorytetową. Według informacji Poczty Polskiej taka przesyłka powinna dotrzeć do Ciebie następnego dnia roboczego. Niestety może zdarzyć się, że ten termin nie zostanie dotrzymany. Jeśli po 3 dniach roboczych nie dostaniesz swoich zakupów, zgłoś się do swojego Urzędu Pocztowego i zapytaj w okienku czy Twoja paczka tam nie czeka.
Możesz również sprawdzić status swojej przesyłki na stronie Poczty Polskiej.

Jeśli odbierasz przesyłkę za pobraniem, upewnij się, że masz odliczoną kwotę, potrzebną do zapłaty listonoszowi. Może się zdarzyć, że nie będzie miał wydać z większych nominałów.

Poczta Polska zazwyczaj dostarcza przesyłki pom. godz. 8.00, a 20.00. Jeśli kurier pocztowy nie zastanie Cię pod wskazanym adresem, zostawi awizo. Z tym awizem możesz odebrać paczkę w swoim Urzędzie Pocztowym w przeciągu 14 dni kalendarzowych. Jeśli nie odbierzesz jej w ciągu 7 dni, kurier zostawi Ci drugie awizo ale nie będzie już próbował ponownie dostarczyć paczki.

Reklamacje przesyłki

Jeśli przesyłka jest uszkodzona lub masz jakiekolwiek wątpliwości, że mogła być rozpakowana, poproś o sprawdzenie jej w obecności listonosza. Jeśli okaże się, że towar jest uszkodzony, spiszcie Protokół Szkody, który będzie później podstawą do reklamacji.

Dyskretna przesyłka

Wszystkie paczki pakowane są w naszym sex shopie dla kobiet frywolnie.pl w sposób dyskretny, tak żeby nikt postronny nie dowiedział się, co jest w środku. Przeczytaj więcej o dyskretnej przesyłce.